Menu
Alışveriş Sepetim

Sık Sorulan Sorular

Evet mümkündür, Siparişinizi oluştururken sipariş ekranında açıklama kısmında bunları sorunsuz bir şekilde yapabilirsiniz.

Bu konu hakkında acil isteme talebinize bağlıdır. Kargo hizmetleri yoğunluğa yada kargonun hafta sonu durumuna göre değişebilir ve teslimat hızı teslimat iline göre değişebilir. Çoğu ürün ortalama olarak sipariş verildikten sonra 7-14 gün içerisinde kişiye teslim edilir. Bazı durumlarda Hafta sonu, resmi tatil yada olağanüstü durumlar teslimat süresini gecikebilir.

Satın alma işleminden sonra mail ile tarafınıza bilgi verilecektir. Mail ile tarafınıza gönderilecek olan kargo takip kodu ile izleyebilirsiniz. Veya iletişim merkezi ile irtibata geçebilir siniz.

Siparişi verdikten sonra eğer ürününüz imalatımızda yapım aşamasına girmemiş ise 0535 310 13 49 numaramızı arayarak değişiklik yada iptal işlemini yapabilirsiniz.

Not: Lütfen taleplerinizde sipariş numarası bilgisini iletmeyi unutmayınız.

Avrupa Concept sitemizden siparişi vermiş olduğunuz ürünleri imalata girmeden iletişim merkezimizle irtibata geçerek iade etmeniz durumunda kabul olunur. Mobilyalarda herhangi bir tahrip, yırtık olduğu takdirde tarafımızca ücretsiz olarak değiştirilecektir.

Ayrıca, satın almış olduğunuz ürünün yanına orjinal fatura konulacaktır. veya tarafınıza iletilecektir. Kargo ücreti alıcı sorumluluğundadır.

İade adresi: Çağlayan Mah. Kağıthane cad. Limon Sok. No:4/2, Kağıthane, İstanbul, Türkiye

Avrupa Concept - Mobilya Satış ve Bilgi Merkezi

Giriş Yap bölümünde “Parolamı Unuttum” bölüme gelerek Eposta kısmına e-mail adresini giriş yapıp gönder demeniz yeterli olacaktır. Yeni şifreniz e-mailinize gönderilecektir. Hesabınıza giriş yaparak “Parola değiştir” bölümünden Şifre Değiştir sekmesinden şifrenizi güncelleyebilirsiniz. veya iletişim merkezimiz ile irtibata geçebilir siniz?

Kargo masrafları müşteri tarafından karşılanacaktır. Detaylı bilgi için iletişime geçebilir siniz.

Evet, yurt dışından siparişlerinizi verebilir siniz.

Sipariş esnasında ‘’Fatura Adresi’’ kısmında şirket bilgilerini yazarak işleme devam edebilir siniz.

Siparişiniz sırasında kredi kartınız farklı nedenlerle onaylanmayabilir. Bu nedenlerden bazıları aşağıdaki gibidir:

  1. Kart bilgilerinizi hatalı girmeniz,
  2. Onay işlemi sırasında geçici bağlantı sorunları yaşanması,
  3. Kartınızın internet üzerinden işlem yapmaya açık olmaması,
  4. Bankanızdan kaynaklı bir hatadan dolayı vb...

Bu nedenler dışında sorun yaşıyorsanız, kredi kartı onay sorunlarınızda yardım almak için müşteri hizmetlerimizle veya bankanızla iletişime geçebilirsiniz. 

Kredi kartıyla ödeme yaptıktan sonra siparişi iptal etme durumunda, para iadesi kredi kartına yapılmaktadır. Diğer metotlarla para iadesi almak mümkün değildir.
    
Not: Kredi kartı ile yapılan alışverişlerde iade tutarı, bankaların yoğunluk ve süreç uygulamalarına bağlı olarak 3 iş günü içerisinde kredi kartınıza artı bakiye olarak yansıyacaktır. Ayrıntılı bilgi almak için bankanızla görüşebilirsiniz.

İletişim Formu

Sık Sorulan Sorular dışında başka sorularınız varsa lütfen bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin. Müşteri memnuniyeti bizim için önemlidir ve size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız.
Bu ürün özel teklif ürünüdür. Telefon ve e-posta adresinizi aşağıya girerseniz, indirim teklifi ile ilgili sizi arayacağız.
İsim
Email
Telefon
Mesaj